- Ulubione
-
-
Koszyk (0)Koszyk jest pustyDo bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty
-
Reklamacje i zwroty
Reklamacje i zwroty
Odstąpienie od umowy – zwrot towaru
Masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny.
Aby skorzystać z tego prawa, poinformuj nas mailowo: czesc@notato.pl. Możesz użyć naszego wzoru formularza odstąpienia (PDF), ale nie jest to obowiązkowe.
Towar należy odesłać w ciągu 14 dni na adres:
KIK Sp. z o.o. Sp. k. Hurtownia IkonkaAleja 1000-lecia Państwa Polskiego 8
15-111 Białystok
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący. Zwrot pieniędzy (w tym kosztów dostawy standardową metodą) nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu lub dowodu odesłania.
Niektóre towary (np. wykonane na zamówienie, otwarte produkty higieniczne) nie podlegają zwrotowi – szczegóły w regulaminie.
Reklamacje
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy lub niezgodny z umową, masz prawo do złożenia reklamacji.
Zgłoszenia przyjmujemy pod adresem:
- e-mail: czesc@notato.pl
- adres pocztowy: ul. Jana Kochanowskiego 24/1, 60-846 Poznań
Na reklamację odpowiemy w terminie do 14 dni. W przypadku potrzeby odesłania towaru, adres do wysyłki to:
KIK Sp. z o.o. Sp. k. Hurtownia IkonkaAleja 1000-lecia Państwa Polskiego 8
15-111 Białystok
Pozasądowe sposoby rozwiązywania sporów
W przypadku sporu możesz skorzystać z bezpłatnych metod polubownego rozstrzygania reklamacji, m.in.:
- mediacji lub sądu konsumenckiego Inspekcji Handlowej
- pomocy Europejskiego Centrum Konsumenckiego
- kontakt z miejskim lub powiatowym rzecznikiem konsumentów